İdrakın inkişafı.
Standart: id. 2.2.1. 2.2.4.
Mövzu: “8 ədədi, neçənci? neçə? suallarının fərqi ”
Məqsəd: 8 ədədini tanıyır, 8 dairəsində əşyaları sayır, hesablama əməliyyatları yerinə yetirir, neçənci? neçə? suallarını
fərqləndirir .
İnteqrasiya: id. 2.2.5,
2.2.6, 2.2.7, 2.3.9. S. e. 4.1.2.
İş üsulu: Nağıletmə, suallar, əqli hücum, müzakirə, söz assosiasiyası, tap-tapmaca
.
İş forması: Kollektivlə
iş, qruplarla iş.
Resurslar: Lövhə,
proyektor, Mimio Studio qurğusu, kompyuter,
həndəsi fiqurlar, iş vərəqləri, karandaşlar.
Məşğələnin gedişi :
I mərhələ.
Motivasiya.
Cırtdan 7 dostu ilə Bayraq meydanına gedirsə, Bayraq meydanına
cəmi neçə nəfər getmiş olar?
Verilmiş slayd müzakirə
olunaraq, sualın cavabı-8 rəqəmi uşaqlardan alınır.
7 ədədi 6 ədədindən sonra, 8 ədədindən qabaq
gəlir. (Tərbiyəçi uşaqları düzgün cavaba istiqamətləndirərək dinləyir).
Bu məşğələmizdə 7-dən 1 ədəd böyük olan 8 ədədi və rəqəmi ilə tanış olacaqsınız.
II Dərketmə
mərhələsi :
Şəkildə 8 ilbiz var. Bunlardan 1-i böyük,
qalanı kiçik ilbizdir. Neçə kiçik ilbiz var?(5-ci slayd)
Sizcə nəyə görə ona səkkizayaqlı ilbiz deyirlər?
Ayaqlarını sayaq.
Soldan sağa sayaraq 8-ci topu göstər
Sagdan sola sayanda futbol topu neçəncidir?
Soldan sağa sayaraq 8-ci topu göstər
Sagdan sola sayanda futbol topu neçəncidir?
I sırada hansı fiqurlar əks olunub?
II sırada hansı fiqurlar əks olunub?
I sırada neçə dairə var?
II sırada neçə kvadrat var?
Qələmi götür fiqurları iki-iki qruplaşdır. 8 və 7 ədədlərinin cüt ədəd, yoxsa tək ədəd olmasını
müəyyənləşdir?
Tək ədədləri cüt ədədlərdən
ayır, ardıcıllıqla düz.
İdman dəqiqəsi
İş vərəqlərində və lövhədə
ədəd evində 8 ədədinin tərkib hissələri işlənir:
Fiqurları
rəngləyərək, ədədləri düzgün yerləşdirərək 8 ədədinin tərkib hissələrini qurun.
III Düşünmə
mərhələsi :
Qruplarla iş:
Tapşırıqların liderlər
tərəfindən təqdimatı, müzakirəsi, fikir mübadiləsi.
Ümumiləşdirmə: 8 ədədi 7 və 9 ədədləri arasında
yerləşir. 8 ədədi cüt ədəddir.
“Delfin” uşaq bağçası : Rəhimova Səbinə Rövşən q
https://www.youtube.com/watch?v=mGws5R2ESwI
Bakı şəhəri
Binəqədi rayonu “Delfin”uşaq bağçası
Rəhimova Səbinə Rövşən qızı tərəfindən
orta qrup səviyyəsində Sadə Riyazi Təsəvvürlərin İnkişafı məşğələsi üçün
tərtib olunmuş icmal. Məşğələnin vaxtı 20 dəqiqə.
İdrakın
inkişafı.
Standart: İdrak inkişafı-
2.2.3. Əşyaları müəyyən əlamətinə (forma,
ölçü, rəng, kəmiyyət) görə fərqləndirir və
müqayisə edir.
2.2.4. Əşyalar, həndəsi fiqurlar və
rəqəmlərlə sadə əməliyyatlar (toplama, az-çox, uzun- qısa, böyük-kiçik,
hündür-alçaq) yerinə yetirir.
Mövzu: “ Bir və çox anlayışları ”
Məqsəd:
1. Əşyaları müəyyən əlamətinə görə fərqləndirir.
2. Əşyaları müəyyən əlamətinə görə müqayisə
edir.
3. Bir və çox
anlayışlarını dərk etdiyini nümayiş etdirir.
4. Əşyalarla sadə əməliyyatları yerinə
yetirir. 1 ədədini tanıyır.
5. Anladığını 2-4 sözdən ibarət sadə cümlələrdən
istifadə edərək ifadə edir.
İnteqrasiya: İd. 2.1.2. Danışığında 2-4
sözdən ibarət sadə cümlələrdən istifadə edir.
Es. 3.1.1. Sadə təsvir
alətlərindən və vəsaitlərdən (karandaş, flamaster, fırça, yapışqan, plastilin)
təyinatına görə istifadə edir.
S.e 4.1.2. Problemin həllində təşəbbüskarlıq göstərir.
İş üsulu: Tap-tapmaca, suallar, əqli
hücum, müzakirə, söz assosiasiyası.
İş forması: Kollektivlə iş, fərdi iş.
Resurslar və təchizat: Lövhə, proyektor,
Mimio Studio qurğusu, karandaşlar, iş vərəqləri, müxtəlif şəkillər, çəmən, özün
rənglə.
Ətraf aləmlə tanışlıq məşğələsi.
Inkişaf sahəsi:İdrakın inkişafı
Standart 2.3.3: Canlı və cansız aləmin obyektlərini (insan, heyvan, quş,
bitki,qum,daş,torpaq,işıq) əlamətinə
görə fərqləndirir.
Mövzu: Canlı və cansız təbiət
Məqsəd:
1) Təbiət haqqında bildiyini ifadə edir.
2) Canlı və cansız təbiəti fərqləndirir
3) Canlı və cansız təbiəti müqayisə edir.
4)Fikrini bütöv cümlələrlə rabitəli söyləyir.
İntqerasiya:İd.i. 2.1.1.Dinləyib-anladığını,verdiyi sual və cavablarla nümayiş etdirir. 2.3.4. Canlı aləmdə baş verən proseslərə dair suallar verir və sadə ifadələr ilə (böyüyür, uzanır, açılır, tökülür, saralır, dəyişir və s.) təsvir edir.
1.3.3.Əşyalardan(karandaş,
fırça,qayçı,təbaşir,rəngli boya, mozaika,top,oyuncaqlar, plastilin gil,
quraşdırma materialları) istifadə edir.
İş üsulu: Əqli hücum, suallar,
müzakirə, problemli situasiya, tap-tapmaca.
Təlim fəaliyyəti: Kollektiv və
qruplarla iş.
Resusrlar: Canlı və cansız təbiətə aid şəkillər
,flyaş, televizor ,vərəqlər, yapışqan,testlər.
Комментариев нет:
Отправить комментарий